August 18, 2008

Pelamin Anganku Musnah

Arghh... lamanya aku tak masuk buat blog ni....
minggu ni....
minggu lepas memanglah busy.... busy tahap kerbau. Kerbau sawah pown tak busy macam aku. Sampai kucing jiran aku pown merajuk... tak nak ikan yang bagi. Sebab dua hari aku tak shake hand ngan dia.
Botak Nor pown tak agak2... hantar gambau sikit punya banyak...
tapi mananya gambau si seluar Pair'jul tu entah.
Macam mana tak busy.... dari bulan lepas semuanya dok sibuk melancarkan acara mencari teman sekatil. Tu tak termasuk lagi acara sedara mara aku, kengkawan lama, acara cukur2.. naik buaian lah... naik kudalah... semuanya acara yang aku malas nak pergi.
Wat penat badan jer..... Hahahahaha....
Penat-penat.... malam dia orang sedaplah....
Aku... Selempot gak lah....
Sebab aku sekatil ngan PC aku jugak lah..... huhuh...
Pepehal pown.... kepada semua yang berjaya mencari calon memenuhkan katil. Baguih lah.... dapat gak lah menjayakan program meramaikan penduduk bumi. Aku jer... yang tak berapa suka penduduk bumi ni ramai sangat. Bukan sebab apa... sebab penat nak melayan tamadun manusia moden ni. Makin moden makin bongok sebab banyak makan racun serangga kot.
Harap2... bulan depan senyaplah... takkan bulan pose pown nak naik pelamin. Mahu tak pose lak penduduk bumi ni.... dah lah majoritinya memang malas nak pose2 ni.
Selamat Pengantin baru... untuk semua penduduk bumi. Cuma pengantin sebelah ni jer yang aku tak perasan masa bila aku amik gambau ni. Tak ingat langsung dah... ramai sangat. Sekali tengok macam Ali Bapoo pown ada... (arwah dah pown).

No comments: