August 20, 2008

Makhluk Tuhan Paling Seksi


Kalau dapat guna DSLR mesti gambau ni cun nak mampos. Sebab guna kamera phone jer kan....
Hmm....
Inilah antara koleksi gambau yang paling rare pernah ada kot. Sebab CNN ngan Al-Jazeera pown tak dapat discover lagi hot news ni. Hari tulah....
La ni... aku rasa dah basi lah dah kot. Sebab lambat sangat aku dapat gambau ni. Aku ingat wartawan kadet aku dah send kat e-mail.
Gila engkau orang..... mana ada orang amik gambar dari celah seluar dia. Si Pair'jul sorang ni jerlah yang posing tengah tekun makan nasi ayam dari celah seluar rabak dia. Hari kejadian yang sama Hj Aiman terpakai seluar koyak gi kerja.
Apa pasal... semua orang hari Rabu tu.. pakai seluar koyak. Sebab, rasanya tak ada lagi dalam kalendar cuti-cuti Malaysia ini ada hari rabak sedunia. Ker... aku yang tak tahu ada sambutan peringkat taman.
Aku pown tak perasan petang tu... kenapalah yang mamat ni dari jauh tersengih-sengih naik motor macam nak langgar pokok jambu. Botak Nor lah yang tegur dulu. Sebab.... nampak spastik sangat tengok elevation kaki seluar dia. Dah... macam cikgu Pendidikan Moral tahun 60'an dah aku tengok.
Kata Pair'jul...(kurangkan peratus percaya anda pada kata-kata Pair'jul sepanjang artikel ini) dia perasan memang ada bunyi prak.....'
Tapi bila dia tengok celah kangkang dia memang tak ada perubahan pepown. Kata dia lah kan. Aku rasa kalau ada pembesaran otot kat situ pown, tak ada lah jauh beza pown kangkang mamat ni. Itu Gemon kata....
Maka.. dengan selambanyalah, mamat ni berlegar-legar gembira kat Bangsar dengan seluar luar sedar dia ni. Dan.... sampailah makhluk seksi ni kat sebuah stesen minyak. Adalah pulak sorang mamat lalok ni pi tegur yang seluar dia ni dah masuk tahap ngeri gaban. Sebab separuh Bangsar hari itu dah tergolek kena sawan gelak cam Kama masa kat bilik aku tu kot. Hahahaha... aku tak tahulah macam mana mamat ni tahan kelajuan darah dia naik ke muka. Beruang pown boleh mandul woo... kalau kena gelak.
Dahlah bagi alasan, seluar dia rabak sebab wallet besar sangat. Hmm... tak logik. Siput pown geleng kepala dengar alasan macam ni.
Walau apa pown.... Dalam kes ni, aku rasa ini jerlah kali pertama dan terakhir aku tak marah Pair'jul... sebab, cubaan ganas dia pakai seluar koyak. Tang.... tut.... pulak tu.
Bukan salah dia pown.
Yang aku marah tu... apasalah... mamat tu baik sangat gi tegur. Biar lantak jer lah.
Untung-untung, bolehlah dia tidur Balai Brickfields sebab berkelakuan luar emosi kepada masyarakat dan alam sekitar. Huhuhu... Tahan dia ISA pown takder hal..
Tak apalah Jul... aku paham perasaan ko sebenarnya. Hidup ni biasalah..... ada yang rahsia dan ada yang tak perlu dirahsia. Tapi, aku rasa.... warna boxer tu biarlah dirahsiakan. Yang engkau nak kasi tahu... semua makhluk bumi ni engkau pakai boxer warna apa..... tu wat per.
Hampeh....!!! busuk punya orang.
* Aku rasa... itu isyarat dia kot untuk kekawan memastikan boxer dia tak pindah randah macam baju kucing tu... kot.

No comments: