August 30, 2008

Kenapa Tak gi Ngaji....


Masa aku dah habih sekolah dulu, seingat aku lah... seselempot2 ni ada yang sekolah rendah lagi. So... bila tiap2 petang aku keluar kedai sebab nak beli dan hisap rokok (masa tu lum ada lesen lagi isap kat umah, hehehe...) muka-muka ni adalah berlonggok baru balik sekolah. Asal lalu jer.... depan aku, ada jerlah aksi-aksi akrobatik dia orang cam superhero masing-masing. Yang jadi power rangers hitam lah.... power rangers pink lah. Memang Rocky One tul.. kanak-kanak Tora ni. Patutlah jajan Apollo aboh asyik habis jer....

Kita imbas semula rupa kanak-kanak riang ni.. yang asyik memekak main beskal kat lorong aku masa tu kalau depa tak gi mandi kat tapak Percon. Tu tak masuk geng main gasing ngan team guli bantat. Nasib baik aku dah tak sekolah. Kalau tak mahunyer... aku sumbat mulut dia orang ngan buku teks add math aku. Buku nota Bio lagi baguih.... sebab lagi tebal.

Sedar tak sedar.... dah macam bulldozer sekor2 ni. Dulu... pakai seluar dalam pown tak betul, sekarang... hmm... ada gak mentibang sekor dua atas ni yang tak pakai sampai sekarang pown. Hahaha....

Korang teka tengok siapa ungka tak bertamadun ni.

No comments: