August 12, 2008

Jejaka misteri

Kalau hantu kum-kum tu.. aku percaya sangatlah misterinya. Tapi misteri yang ni tak pernah lah lagi aku tengok kat Misteri Nusantara ker.... Seekers ker....
Memang misteri... sebab empat Ketua Kampung cari tak dapat jumpa mamat ni.
Entah siapalah yang terserempak makhluk misteri ni.... masa kenduri kahwin Apis. Ker... Apis memang ada jemput makhluk ni gi kenduri dia.
Paling aku ragu... status kewarasan dia... dah lah pakai tengkolok ngan t-shirt v neck. Siap ada belt ngan Jeans lagi tu....
Patutlah makcik aku kata ada pengantin kat Sijangkang hilang sarung keris ngan tengkolok. Mak aii.....bahaya ni.
Nasihat aku...
Kalau-kalau terjumpa jejaka seumpama ini atau lelaki berfesyen seumpamanya.. (terutamanya wanita) baiklah lari laju-laju. Sebab gambar yang aku dapat ni pown dari seorang photographer amatur yang cedera parah kena tikam ngan garfu meja pengantin. Sekarang ni dengar kata Jejaka misteri ni.. sedang menuju ke selatan untuk ke Danga Bay. So.. gadis-gadis Johor, baiklah berhati-hati. Sebab hobi dia menurut saksi kejadian ialah melastik cicak dan masukkan ke belakang baju. Eii..... geli you.

No comments: