August 30, 2008

Fakerix (Cermin Tembus Baju)


















Wuuuuiyoooooooooooo!!
Aku tak tahulah macam mana imaginasi kekawan aku kalaulah ada jual cermin mata jenis ni. Memang tidur pown tak bukak spek lah. Humang ai.... memang senak anggota. Tapi... aku dengar, dah ramai inventor yang invest nak buat spek jenih ni. Entah2 dah ada kot kat black market. Yerlah..... aku tak tahulah kalau ada negara yang nak benarkan menatang camni jual kat open market. Mahunyer.... membongkak tekak2 manusia tertib kat dunia ni nak buat demo bantahan.

Sebab apa aku kata ada...
Sebab... aku terjumpa iklan ni kat dalam majalah masakan. Aku rasalah... ni mesti iklang spek jenis tembus2 ni. Sebab model-model dia, aku tengok riang ria gumbira jer....

Aku rasa... Nuar Kering ngan Kama confirm jadi first buyer nyer. Sebab asyik dok nak beli Ray Ban jer... dua tiga hari ni.

Astaghfirullah.... tersengih korang yer.

No comments: