August 26, 2008

awek saper ni....?

Macam mana gambau budak pompuan ni leh ada kat dalam pendrive GG...
Huk2..... pelik giler...
Lama dah aku amik....
tanpa pengetahuan empunya pendrive.
Dan.... tanpa pengetahuan si empunya gambau,
Dan... aku editlah gambau asal dia yang agak kuning cam orang DG.
Sebab aku suka tengok rambut dia jer....
(sila kecualikan bahagian-bahagian lain yer.... itu, sila rujuk serangga KAMA)
Fuhh.... boleh jatuh cintalah kalau pandang minah ni lama2.
Nasib baik aku pakai spek gelap kalau buat kerja editing.

Dan semalam.....
baru aku perasanlah, dia ni ada dalam fwen myspace aku....

Hek2..... apa kau buat ngan gambau ni Rubah?
Ko hantau gi bomoh nombor ker....?

Untuk tuan punya gambau,
atau sesapa yang mengenali tuan gambau ni...
katakat dia....
aku teredit gambau dia...
sebab nak test photoshop version baru aku jer....
Hahahahaha.....

Kalau aku edit tiga kepin (kata aboh) mahunya... cayor (juga kata aboh) minah ni.
Tul ker... nama dia E-kin...?

Jadi...!! kesimpulannya, untuk awek Malaya yang nak gua edit gambau dia. Contact kat sini yer....
Upahnya... cuma teman gua gi Galeri KLCC dan Galeri2 yang ada kat Kuala Lumpur ni. Serious kah aku,....?
Aku bowsan...


3 comments:

Anonymous said...

nie ekin..
aku x bpe knl..
tp dlm myspce aku de dy!

Anonymous said...

nie ekin..
aku x bpe knl..
tp dlm myspce aku de dy!

botak nor said...

la..ingtkan awek aku td..hahaha