August 19, 2008

Jawatan Kosong Penari Kebudayaan


Kalau dalam kamus Dewan... lenguh dengan sengal tu memang ada beza. Tapi bagi aku untuk Santek... kita gabung sekali jer... perkataan tu jadi.. lenguhsengal. Sejenis penyakit jiwa yang akan dialami jika berbual dengan mamat ni tentang perkara luar bidang dia. Huk alah......
poning melayan mamat ni.
Tapi... semenjak dia mula berjinak-jinak dalam dunia Youtube ni...
Huiyoo..... Santek ada dua pendrive oo...
Aku rasalah... tak ada sorang pown kekawan dia yang terfikir dia akan beli menatang ni. Sebab seumur hidup dia... dia belum dapat bezakan antara mouse dengan mickey mouse.
Sempena pelancaran hari IT Santek dan nostalgia Youtube dia yang tak boleh nak download. Selempot Holding memilih gadis di sebelah sebagai penari menyerikan malam perasmian kepeningan aku melayan Santek dan teknologi. Aku rasa macam nak campak jer mamat ni kat Cyberjaya....
Ponat Santek...
Ya Allah.... berikan aku kekuatan.

No comments: