August 11, 2008

Bin Ramzin.

Baru hari tu mamat ni dok gelak2... kat bawah pokok jambu ni..
alah port biasa korang melempek pepetang..
dah sudah...
kelmarin.. aku makan nasi kerabu ngan cerita Jawa accident.

Dah pulok....
cam mana lah ko boleh tergolek kat tempat Gemok menyungkur tu..
Pejal Latip pon pernah gak makan tar kat jalan tu...
tu tak termasuk lagi benggali roti yang bergelempang aku tolong dulu...
dapatlah roti kaya satu....
tak ambik pon... kesian aku menengok nyer...

Kelmarin Jawa a.k.a Bin Ramzin selamat mendaratkan diri dan motor LC nya setelah berangan atas motor...
aku pown tak tahulah macam mana dia boleh terbalik...
Tapi menurut wartawan kejadian si Pair'jul katanya (selalunya dia ni menipu) dia ngelak kereta Kancil. Demi menyelamatkan kereta Kancil cinonet ni.... dia hantamnya Mercedes...
Mak oi.... macam Arin gak ko ni Jawa... nak langgar Mercedes jer..
Si Pair'Jul dulu dilanggarnya Hilux....

Kenapalah.... korang tak langgar yang murah-murah jer....
macam kereta Jamal ker....
Tempe pandai.... dia sorang jer yang berani langgar van sayur Pak Ayob. Tu pon sebab nak mengorat anak Pak Ayob, huh... niat jahat.

Bagi mengetahui cerita sebenarnya.... nantilah aku tunggu Jawa balik. Sebab Botak Nor lah... salah bagi info, Katanya SMC... tapi kat SAMC. Huh.. patutlah tak ada... Jawa. Banjar ngan Bangla adalah..

Selempot Holding mendoakan kesihatan Encik Jawa... semoga bahunya dapat kembali ke tempat asal.
Temuramah wartawan lokasi Karan Sinki Pair'jul nanti aku upload.

Jangan ko palam nurse SAMC tu sudahlah Jawa.. Balik cepat Jawa, aku tengok Nuar Kering asyik nangis jer... rindu kat ko. Hahahaha....


No comments: