July 28, 2008

Umah Mak Kami

Selalunya... kalau aku tak nampak batang hidung si Penyu ngan Nuar Kering ni, dah tahu dah. Memanglah aktiviti tidur jer. Sila masukkan KAMA dalam senarai aktiviti ni sekali yer. Ha.. ni 3 nama wanted untuk sukan tidur, sebab... kerja mereka ni MERBAHAYA... PAKCIK, sambung ekor beruang.

Setahu Aku... dia orang ni memang tinggal asing-asing. Sebab dok ngan mak. Aku pown... baru jer balik umah ni dok ngan mak aku balik.

Asal namanya Selempot Holding, memanglah semua dok ngan mak. Sebab kita orang ni... sayang mak kita orang. Tapi... ada gak yang sayang makwe dia jer. Asalkan... MAK. Balun..

Inilah gambau... yang buat aku dok kompius ni. Bila si Penyu boleh berdua-duaan ngan si Nuar kering ni. Berdasar lokasinya.. aku rasa sememangnya lah sahih ni bukan umah mak depa. Dah lah.. dengan posisi kepenatan... Aku tak tau lah lak apa yang mengerjakan si Penyu tu. Sampai terlangkop... penat. Siap tidur. Tu... si Nuar, ko tengok... mana posisi kaki dia. Sungguh kepuasan gaya santai si Nuar ni dengan stokin Fila dia. Apalah.. yang ko kerjakan tu Nuar.

Susah sangat nak dapat stok baru.. ko rakam sendiri yer Nuar. Humang ai....!! Hebak mu Nuar, Hebak!! Hebak!! jangan dok makan Sup Ekor selalu.

No comments: