July 23, 2008

Ala...... Pai..jul...

Aku.. tak tahu kenapalah budak-budak tak suka si Pair'jul ni. Kadang-kadang tu kesian gak... tengok muka sememeh dia. Macam muka dia masa kena marah dengan Cik Lat masa kecik-kecik dulu.
Mungkin jealous kot sebab dia beli kasut New Balance untuk buat pijak taik kucing jer. Semalam pakai Arai pulak tu.. Humang ai.... mewah giler. Motor jer dua... satu yang banyak asap... yang satu lagi.. yang banyak parut. Jenama tak yah lah tahukan, yang pasti bukan Ladies choice. Tetapi... sehingga malam semalam Aku tahu kenapa Aku pon mesti tidak menyukai Pair'jul.
Hampagas punya budak...
Satu malam sampai tiga point dia buat kat aku.
Dahlah dia kata dia tak ada lighter... tak sampai tiga minit dia dah lupa apa dia cakap. Ehh!!! ada lighter pulak. Dah lah sebelum tu, gua ajak dia jalan kaki dia tak nak. Hmm.. patutlah... adik dia bagi dia kereta. Pastu.... Teh Turuk dia pahit... habih di rampok air suam aku. Siap nak celup jari lagi tu. Sungguh jahat. Patutlah... kucing lagi sayang Awang banding ngan dia.
Tapi nasib baik dia bawak datang rambutan untuk kengkawan. Dengan semut-semut... pokok rambutan sekali. Nasib baiklah.. dia dah nak dapat adik beradik baru... tak lama lagi. Kalau tak gua suruh jer dia makan nenas yang dia bawak semalam. Dia ingat kengkawan dia ni... beruang madu ker. Boleh makan nenas dengan kulit.
Cit...!!



No comments: