July 23, 2008

Selamat Bergelumang












Aku rasa dalam beribu2 gambau yang aku amik... aku suka giler gambau ni.
Hahaha... gambau tangan Wan kat katil malam pertama dia.
Bukanlah sebab tu....
sebab aku dah separuh muntah amik gambau dia dalam bilik kedap bau yang panas nak mampuih. Pastu makcik2 ni tak reti nak kuar bagi aku can amik gambau.
Nak tengok katil pengantinlah...
nak tengok cadar lah...
nak tengok langsir lah...
nak tengok semutlah...

Apa dia tak tengok aku tengah wat kerja ker...
Ya.... ampun.

Seharian di Temerloh menemankan pengantin paling besar aku lensakan. Huhuhu...
Sowy... Wan. Tak kan aku nak cakap kau kurus lak.
Ahak..

Wa tak crop gambau ni tau... just intersec framing jer.. without flash. Dengan setting kamera yang aku dah pening... sebab ada satu lampu kalimantang jer. Hahaha.. sib bek.. jadi cerah walaupun skintone kau ni sebenarnya Wan tinted yang tak lepas JPJ.

Bukan aku cakap.... Botak Nor cakap dia putih banding kau.
hahaha...

No comments: