July 30, 2008

Tanganjari

Salah satu shoot wajib untuk orang kahwin.. aku mesti ambik gambar tangan dia. Tak kiralah... dari celah posisi mana, asal... ada gambar tangan. Sebab, aku rasa kat sini jer.. yang lelaki tak hipokrit sangat. Nak harap hati... memanglah tak jujur. Mulut... hmm.. janji manis jer. Kalau mata.. lagi lah tak jujur... tapi adalah gak yang jujur kan. Macam aku ni.. kiranya antara lelaki terjujur kat planet bumi ni.
Ini gambar tangan si Bedal ngan isterinya. Masa dia kahwin hari tu.... aku suruh dia pose kat bawah khemah jer.. dalam rumah dia dah gelap sebab buat pelamin. Bila aku amik gambar tangan pengantin ini, selalunya... ada dua benda rutin yang memang sentiasa berlaku.

1. Muka pengantin yang tersengih-sengih siap betulkan pose lagi. Yang aku nak amik gambar tangan dia, bukannya masuk pown senyum dia. Hahahaha habits.
2. Makcik-makcik sibuk badan yang berkerumun mengacau kerja aku dengan komen-komen spastik. Ayat biasa dia.... "Naper nyer... di amik gambar tangan tu"... Ya Allah..!! buta seni betullah spesis makcik-makcik ni.

Tak caya, korang buat... amik gambar kaki ker.. gambar siku ker..

No comments: