July 24, 2008

Komunis North Port


Kahkahkah... sampai jugak GG kat tempat don't belok-belok ni. Entah demam apa, hari tu dia ajak aku pergi Tugu Negara. Nasib baik Aku tahu cam ner nak gi sini... kalau dia tanya budak dalam bas tu mampus tak sampainyer. elak bertumbuk jer... kang.
Cehcehceh..
Sejak dulu aku datang sini.. kat sini tempatnya kalau kau orang nak tengok rakyat
Malaysia jadi jakun. Sila lihat bukti di sebelah. Korang tahu pasal apa....? Sebab selama ini tengok dekat duit Sehinggit jer.. so, terpaksa aku tertonggeng-tonggeng mengadjust kegagahan Askar Rejimen Pelempang ni. Dia ini sorang jer askar yang pakai pelempang... pasal tak ada senapang. Pistol air dia adalah.
Walaupun dah lama sangat aku tak sampai kat sini... rasanya tak ada apa yang berubah pon. Feel macam tahun-tahun 70'an jer rasanya bila tengok taman bunga dia. Sebab selalunya.. sebelum ada polis jaga, dulu aku datang malam jer sebab nak tengok hantu kat Tugu Negara. Pokok besar kat Cafe Tugu tu pon ada lagi. Rindu gak nak datang sini malam-malam... sebab gua pernah dengar bunyi kawat kat sini pukul 3 pagi. Askar manalah lak yang dok berkawat pepagi buta tu. Ish..ish..ish... kena denda kot.

No comments: