July 23, 2008

Kenapa Gua X suka Yai

Gua bukan tak suka lu Yai...
Asal lu adik beradik jer...
perempuan kata lu comel
Aku rasa perempuan Malaysia ni mata dia dah kero.. kot. Terutamanya perempuan Melayu.
Ada dua jer kes terpinggir.. melibatkan India.

Aku cakap engkau ni bukannya teddy bear ker... polar bear ker... panda bear... yang boleh guna perkataan comel.

Lagi aku cakap.. lagi dia orang kata kau comel.

Aku tanya apasal comel. Kata dia orang sebab bulat-bulat. Hah..!! Aku cakap kau ni bukan nombor lapan... bentuk bulat-bulat. Engkau ni 69. Ahak.... Ada citer baru Yai...?

Oleh kerana aku tak sampai hati membenci perempuan-perempuan Malaysia...
Senang cerita gua benci lu jerlah...
Hahaha.... jangan marah Yai.. aku tersepit dalam masalah ini.
Lu Marah... gua rembat Kenari lu... buat kereta perisai.


No comments: