July 24, 2008

Macam-Macam

Inilah rambutan ngan nenas tak kupas yang si Pair'jul belanja malam tu. Sebab semalam aku sibuk praktis chess, so tak sempat nak upload rambutan Pair'jul ni. Mek pon tak bukak, kena pulak hari pasar. Memang berteraburlah Selempot Holdings macam anjing kontrak yang Aku kejar dengan si Khazriq kat AsaNiaga hari tu. Gua follow jer.. sebab hobi si Khazriq ni kejar anjing selain menyeksa binatang. Antara binatang yang paling kerap menerima seksaan dia, si WML. Kancil 4wd yang dipusingnya macam kereta drift jer.
Di sebabkan si Khazriq dan si Pair'jul ni adik beradik seadik sekereta. Jadi mereka berkongsi hobi yang sama iaitu.. menyeksa binatang. Selepas melakukan lawatan mengejut melihat hot couple di pasar semalam. Aku, Khazriq, Pair'jul ngan Gemun jer yg pergi lepak kat bawah pokok jambu Awe. Sebab depa dok tapau laksam yang dua-dua tak nak cili. Dua-dua ekor ni tak makan pedas. Kahkahkah..
Tak ada apa pon yang pelik selain budak sekolah lucut rantai basikal dan makcik2 yang daring pelik sebab kita orang lepak kat bawah pokok. Alah... orang tapau kat pasar makan pon dia pelik. Biasalah... makcik2 taman yang sibuk badan ni memang bersepah.. macam anjing yang Khazriq kejar tu. Pelik-pelik....
Tapi yang aku pelik tu.... kenapa si Pair'jul mesti dudukkan kucing. Huishh.... dah lah gua belanja kucing tu keropok ngan daging nasi kerabu. Tak pasal-pasal member tu kena gi lubang kecemasan. Kalau Gemun yang dudukkan, mahunya arwah kucing tu. Aku rasa... kalau Gemun yang revenge Pair'jul lepas makan.. mahunya terkeluar Laksam dia. Nanti Aku letak gambar kucin tu... kat sini.

Ala..... Pair'jul....

No comments: