September 5, 2008

Astaghfirullah Botak Nor

Minggu lepas Botak Nor gi Langkawi dengan muka terpaksa dia sebab ikut office trip. Masam-masam gembira walaupown office dia patut gi Bali menurut mitos asal bossnya. Langkawi loh pulok.....

Nasib ko lah Botak Nor, ada orang opis dia jangankan Langkawi... jusco Bukit Tinggi pown lum tentu dia bawak. Tak bersyukur betul mamalia kurang rambut ni. Dan... bergentayangan lah mamat ni mencari aku malam dia nak pergi tu...s ebab nak pinjam baju sejuk. Walaupown dia ni masuk kategori berdarah panas... kalah gak ngan aircond bas. Memang tak leh kawan ngan polar Bear langsung.

Buat beberapa hari.. aku rasa memang tak nampak batang hidung dia kat ruang legar Selempot dan zon2 sosial makhluk taman ni. Aku tak tahulah apa yg dia buat kat langkawi nun... Mungkin riang ria gembira kot sebab dah nak puasa sangat dah. Apa punya trip lah.... aku harap feri dia tak tenggelam dah lah. Sebab Botak Nor tau berenang kuak-kuak lemas jer. Al maklumlah... dia ni pantang jauh ngan mak bapak... memang benda bukan-bukan jer yang dibuatnya. Tahun sudah... dia bantainya gigit belakang guru besar sebab cikgu tu pakai baju Barcelona jer. Humang ai.. karnivor betul makhluk ni.

Dan... seperti tekaan aku. Memang benda2 luar bidang jugaklah yang dibuatnya kalau tak ada kawalan kat Botak Nor ni. Hang pa... tengoklah sendiri apa dia buat. Siap masuk berita Indon lagi. Nasib baik... yang part dia campak seluar tu orang tak sempat rakam. Patutlah Malaysia band... tak leh bawak majlis perlancongan tul lah mamat ni.

No comments: